Kompletní personalistika a mzdy
Stanete-li se zaměstnavatelem, přibývá Vám k vlastnímu podnikání řada administrativních povinností. Zaměstnance a jejich pracovní dobu je třeba evidovat, změny hlásit na příslušné úřady a instituce, z mezd počítat a platit zálohy na sociální a zdravotní pojištění a zálohy na daň z příjmů. Administrativně je třeba ošetřit i situace, když zaměstnanec onemocní, odchází na mateřskou či rodičovskou dovolenou, nebo se opět vrací do práce. Mnoho záludností číhá rovněž v oblasti zaměstnaneckých benefitů jako např. příspěvků k penzijnímu připojištění, stravenek a dalších forem nefinančních odměn. Komplikace a problémy mohou nastat také v případě, pokud zaměstnáváte někoho tzv. „na dohodu“, neboť předpisy týkající se mzdové a personální agendy se neustále mění, a pokud nejste odborník na mzdové účetnictví, nemáte téměř šanci se v nich rychle a správně zorientovat. Proto je tu však tým Accounting Expert, který je schopen veškerou vaši personální a mzdovou agendu zpracovat a postarat se o to, abyste se touto problematikou nemuseli zabývat více, než je opravdu nutné.
Zpět na vedení mezd
Kontaktujte nás |
Zajímavé odkazy | ||
Accounting EXPERT s.r.o. Bořivojova 622/34 Praha 3 130 00 |
Tel: +420 604 47 87 22 E-mail: info@accountingexpert.cz Skype: accountingEX |